Utbildningssektionen har ett antal flaskor och reggar som ska provtryckas och servas. Via Oceanic Tech har vi fått ett förmånligt rabattavtal på 20% som även kan utnyttjas av klubbmedlemmar så länge som all utrustning lämnas in och hämtas i en klump.
Samtliga som vill skicka med utrustning deltar i ett lotteri som avgör vilka (totalt fyra) personer som får lämna resp. hämta utrustningen i Stockholm. Tillsammans delar vi på transportkostnaden och vid behov plockar vi ut ett släp.
Standardprislista framgår av www.oceanictech.se/info/servicepriser.asp
Går givetvis att skicka med alt. hämta även andra saker till/från OT med samma transport, men då gäller inte rabattavtalet.
****** Sista anmälningsdatum är söndag 13/12. Då kommer lotten att avgöra vilka som hämtar/lämnar materialet i Stockholm. ******
Riktlinjer för inlämning:
1. All utrustning som ska skickas med ska finnas på klubben senast under kvällen den 15/12. Bilen går till Stockholm någon gång under dagarna därefter. Utrustningen hämtas preliminärt i början/mitten av januari.
2. Regulatorer packas i en plastpåse/regväska märkt enligt nedan.
3. Flaskor lämnas utan flaskfötter och nät, märkta enligt nedan. Dessutom tas samtliga etiketter/klistermärken bort eftersom man behöver kunna besikta hela utsidan av flaskorna. OBS att OT tar extra betalt om de måste lägga tid på att ta bort etiketter!!!
4. All utrustning ska vara märkt med ett löpnummer som distribueras av Jonas. För att få just ditt/dina löpnummer, ladda hem Excelarket nedan: www.vsdk-mollusca.org/medlem/filer/Servicelista.xls Fyll sedan i arket och maila det till jonasATpavletic.se. Om inte det som du vill ha gjort med din utrustning finns med i Excellistan, se till att skriva med punkten i fältet "Övrigt". Därefter får du ditt/dina löpnummer i retur och du ser till att märka upp utrustningen innan du ställer ner den på klubben.
5. Mollusca tar hela fakturan och distribuerar sedan kostnaderna på samtliga inblandade i efterskott.
|